karellock Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 ik gebruik chipcat xp 3.0, programmer al lang niet meer gebruikt bij het proberen te schrijven van een funcard 5 krijg ik steeds deze melding. ik wil mijn jo***cam programmeren. maar dit gaat niet. Weet iemand toevallig waar het probleem zou kunnen liggen. Bij voorbaat dank
Duwgati Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 Je kunt de Jokercam files niet met Chipcat schrijven aangezien Chipcat je files afkapt na de eerste 64K. Gebruik Masterburner, dan zal het wel lukken.
karellock Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Geplaatst: 10 april 2005 Beste duwgati, Bedankt voor je snelle reageren, maar ik heb nog steeds problemen met de kaarten ook in masterburner krijg ik de fout melding avr onbekend ligt dit aan mijn programmer of aan de kaarten als het aan de kaarten ligt kan ik deze bijvoorbeeld resetten. Bij voorbaat dank, karel
Duwgati Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 Dat kan diverse oorzaken hebben: - verkeerde programmer-mode ingeschakeld - voeding niet krachtig genoeg - vervuilde contacten op je kaart - probleem met je seriële kabel - probleem met je seriële poort Waar het op neer komt is dat de software geen communicatie met je kaart kan opzetten en derhalve een foutboodschap geeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen