Ga naar inhoud


Weer vaag gedrag 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Het heeft gisteren weer gestormt en nu heb ik weer problemen op de Astra ontvangst. Alles werkt, behalve de eerste 20 kanalen (Can*** + pakket). Hier geeft hij gewoon aan No Signal, terwijl de andere providers op de Astra wel werken. Ook de Hotbird werkt perfect. Ik heb een dubbele kop (een daarvan van Philips met switch).

Op de Astra kop heb ik 2 aansluitingen, waarvan er 1 altijd werkt, (naar computer) terwijl de andere vaak no Signal geeft.

Zou de Lnb kapot zijn? Ik kan alleen met geen mogelijkheid verklaren waarom alles op de Astra werkt, behavle de eerste 20.

Iemand een suggestie???? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het wel eens gehad bij iemand met water in z'n switch, dat hij niet meer omschakelde horizontaal vertikaal, de meeste kanalen van canal+ zijn horizontaal gepolariseert, kan ook ff kijken of je 'm in je ontvanger op auto kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt wel op een water probleem in swits of lnb, droog maken helpt vaak.of meteen met de feun

vaak komt dan langzaam het beeld terug.ook de sterkte uilezing van de ontvanger geeft aan of je data binnen krijgt.]

Ik vraag me dan ook af of je die dan hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij inderdaad het meest voor de hand liggende, dat er water in zit. Ik zal maar weer eens het dak op gaan om de boel te controleren.

Misschien dat ik toch maar eens op een rotor overstap om van dat hele switchen af te zijn. Ik vraag me alleen af of dat echt intressant is voor mij. Ik vind voornamenlijk de kio*, tag* en pal* kanalen leuk, omdat ze naar engels gezet kunnen worden. Zijn er nog meer van dit soort kanalen om andere satellieten? Dan is het voor mij wel de moeite waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...