D.Quijote Geplaatst: 11 april 2005 Geplaatst: 11 april 2005 een maand geleden stormde het hier behoorlijk, bleek de schotel voor Astra 2 met een twin lnb die ik met iemand anders deel iets verschoven was. Andere dag geprobeerd het een en ander opnieuw uit te richten wat niet lukte, toen ik er een single lnb er in heb gezet lukte het wel, dus nam ik aan dat de lnb kapot was. Vandaag weer eens gaan testen, uit eindelijk bleek dat er 1 uitgang van de twin lnb kapot was, en juist die uitgang had ik me decoder aan hangen, mijn digisat meter sloeg trouwens wel uit bij het afstellen, maar deed wel raar. Lnb was een jaar oud, maar de satschop deed niet moeilijk kreeg gelijk een nieuwe mee. Gebeurd het wel vaker dat de helft van een twin lnb defect is ??? gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
clemens2 Geplaatst: 14 april 2005 Geplaatst: 14 april 2005 om kort antwoord te geven ja het komt vaker voor, ik denk zelf nu ik er over denk dat ik nog nooit een twin heb hoeven te vervangen waar beide uitgangen van stuk waren het was altijd maar 1 uitgang die niet goed werkte. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
PeHa Geplaatst: 14 april 2005 Geplaatst: 14 april 2005 Voorbeeld : Ik heb één auto, linker achterband is lek kan dat ? Ja want de éne heeft niets met de andere te maken. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen