Gast Geplaatst: 31 mei 2002 Geplaatst: 31 mei 2002 Naar hetgeen ik vernomen heb zou telenet met een digitaal systeem komen dat werkt met digitale antennes en NIET via de kabel gaan. Dat bidirectionele lijkt me dus uit de duim gezogen groeten Docydoc
Edwin Geplaatst: 1 juni 2002 Geplaatst: 1 juni 2002 Dat zou me sterk verbazen; ze hebben zich eerst bijna falliet betaald aan de gemeenten ( die nog geen centen gezien hebben)om de kabel vrij te mogen gebruiken, en dan zouden ze via de ether uitzenden ?????????? Het is wel zo dat de VRT bezig is om een digitaal ether systeem op te zetten. Momeenteel worden daar al proeven mee gedaan. Edwin
Gast Geplaatst: 1 juni 2002 Geplaatst: 1 juni 2002 Docydoc,telenet uitzenden via de ether digitaal,ik denk van niet hoor;je moet weten telenet is een kabel bedrijf !! En wat edwin zegt is juist dat de vrt bezig is met testen te samen met belgacom in Hoboken,Merksem en er worden binnenkort ook testen gedaan op antenne in Sint-Pietersleeuw. Ik zelf ga proberen digitenne te onvangen vanuit gent naar zeeland,Antenne zelf komt in Sas van Gent te staan.
Aanbevolen berichten