newbier Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 Hoi, Ik heb hier een excel bestand waarmee ik facturen kan uitprinten. Dit gaat op zich goed maar ik heb nu een logo toegevoegd aan het sjabloon en als ik het uitprint dan wordt het document "in elkaar" gedruk en lijkt het logo niet meer. Ook krijg ik standaard 1 lege pagina en 1 pagina met de factuur. Zou iemand even hierna kunnen kijken wat dit probleem uit de wereld kan helpen? Alvast hartelijk dank Groeten Newbier 854664-factuurNobel.zip
Newbie Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 Als je nu als afdrukbereik zo instelt: B2:O54 Dan komt die pagina mooi op 1 A4 zoals die hoort. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
newbier Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Geplaatst: 12 april 2005 Hoi, Waar kan ik dat instellen? Als ik op het knopje Factuur Boeken en Printen klik dan maakt hij er een afbeelding van. En opend deze in een nieuwe window. Hoe kan ik dan opgeven wat hij moet printen? En kan ik dan er ook voor zorgen dat de afbeelding niet verkleind wordt? Ik ben niet echt een held met Excel....... Groeten Newbier
Poetsdoekje Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 Ik heb even voor je gekeken, maar ik heb zo geen oplossing. Ik adviseer je alleen om de bijlage direct te verwijderen, omdat je zo wel even gevoelige bedrijfsinformatie van 34 bedrijven prijsgeeft (op een van de volgende tabs) suc6 poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Newbie Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 Ga naar "Bestand - Pagina instelling en daar naar het tab "Blad". Daar onder afdrukbereik zo invullen als ik het gegeven heb. Je kan niet direkt afdrukbereik kiezen vanuit het bestand menu omdat het blad beveiligd is waardoor sommige cellen niet selecteerbaar zijn. Je hebt ook enkele "foutjes" in je layout, de lijn onder totaal is doorgetrokken terwijl de rest is gestippeld. Als je een klant selecteert word het adresgedeelte ook niet ingevuld. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Edd Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 De broncode moet worden aangepast, bij boeken maakt ie een screendump en zet deze om in een picture, de marge van invoerfactuur en bijkomende edit in de code van factuurboeken speelt parten, met name de breedte. Ik gebruik office 2003 en je hebt de optie> aanpassen 1 bij 1 pagina. Dan gaat het goed op 1 pagina. Logo zou kunnen dat deze met photoshop of dergelijke op maat/pixels en dan leesbaarheid getest en gemaakt moet worden. Verder een leuke oplossing, in access zou dit probleem zo aan te passen zijn in de factuur layout en aparte opslag voor debiteuren openstaande facturen en bv artikelbestand. De shoot op de hd van excel bestandjes is wat minder prettig. Suc6 Ed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen