pillie Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 AMD heatsink+Fan(van AMD 1400) op Celeron 633,kan ik dit zonder risico aan sluiten want hij past er maar net tussen op mijn P3 mobo maar raakt niks aan. Mobo GA-60MM7E Gigabyte Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 ventilator is ventilator.. maar lekker contact is dwingend noodzakelijk op de chip als de aantallen Volt kloppen ja, kan het cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
pillie Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Geplaatst: 12 april 2005 Dus bij een kleine speling tussen de heatsink en de CPU moet ik er vanaf zien? Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 je hebt die lekkere pasta.. die een geleiding optimeert maar meer pasta deste groter de isolatie plots wordt.. teveel speling zal een optimaal koelen tegenwerken. maar wees niet bang. test het en laat tegelijkertijd een realtime temperatuur proggie lopen... dan zie je vanzelf of die over de normale drempels gaat en indien niet.. weer een dure nieuwe fan gespaard asus heeft zo'n proggie asusprobe.exe cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen