Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
l*llo

Waar slaat dit nou weer op... vooral zo doorgaan..

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

Member van het Openfirmware Team

Geplaatst:

Grmmmmppppppffffffffzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Zo nu en dan word ik zo ongelofelijk moe........

Waarom ?

Omdat er berichten worden geplaatst zonder dat men nadenkt, of eenvoudig zelf even de moeite neemt te testen.

Of, eigenlijk snap ik wel waarom er niet wordt getest, elke boer kan op zijn klompen wel aanvoelen dat dit pure nep is.

Kudelski's Nagravision zit tot nu toe gewoon goed dicht. Met originele nagra kaarten is nog niets aan te vangen. Het zou dus wel heel vreemd moeten lopen dat er "ineens, out of the blue" een emulator voor een bepaald type kaart vrijkomt, toch ?

De titanium heeft zijn eol (end of life) allang bereikt. Er valt door de maker niets meer aan deze commerciele kaart te verdienen. Niet handig dus om voor deze kaart een emulator uit te brengen voor een verschrikkelijk populair pakket. Het levert immers geen cent op.

Komt er een hack voor welk pakket dan ook "ineens" op een kaart beschikbaar dan kan je er vergif op innemen dat:

-het een nieuw type kaart is die je dus weer aan zal moeten schaffen.

-dat de support voor die kaart voortduurt totdat deze wordt nagemaakt, of totdat de hack op andere kaarten of systemen werkend wordt.

De hack's die tot nu toe niet commerciel beschikbaar zijn gekomen zijn allemaal op min of meer dezelfde wijze geevolueerd.

-bewerken mogelijk van de originele kaart.

-naarmate er meer bekend wordt van de originele kaart verschijnen er andere emulatoren, op kaart of tegenwoordig voor de Dreambox.

Vanwege het "gezellige" karakter van deze draad, en het vrij hoge "nonsense" gehalte sluit ik 'em maar.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.