Ga naar inhoud


Loader 2.07 - Welke patch hoort hierbij?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik Heb ongeveer anderhalf jaar een Humax 5400 en nou zou ik ook graag de 2002nl-d patch willen installeren. Er zit nu al wel een nederlands talige menu enzo in maar ik weet niet of dit een originele is of ook een patch..

 

Wie kan mij vertellen welke originele patch ik moet gebruiken om vervolgens de 2002nl-d in mijn ontvanger te kunnen downloaden.. Wil namelijk ook wel de Fun5in1 gaan gebruiken.. (voornamelijk om te testen of ZEE-TV ook echt werkt)

 

want als ik de instructie volg dan :

 

1 - originele HIC..

2 - 2002NL-D Patch (planet hemp)

3 - settingslijst.

 

Wie kan kan verder helpen..??

 

-- Oke dan nu een ander vraagje.. ik heb ook nog een aston 1.05 module.. kan deze er gewoon in blijven als ik de Fun5in1 (in de Embedded CAM) gebruik met 2002NL-D patch of is het raadzaam om deze te verwijderen omdat hij dan toch overbodig wordt..

 

Groet,

 

The Don..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik Heb ongeveer anderhalf jaar

dan eerst originele

menu/installatie/status//ontvangerstatus

h/w versie s/w versie device driver versie

s/w laaste update (10 aug 2001)

loader versie (l 1.37) (H1.37 / L1.37 / H2.08 / L2.08 )

systeem id (0016.0000) is het System ID : 0016.0200 enz

originele HIC (System ID)

dan 2002NL-D Patch (planet hemp)

settingslijst

(Zet de 2002d erin via een nulmodemkabelen dan werk het niet)

sec6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Allemaal bedankt voor de reacties.. maar ik heb gisteren op goed geluk gewoon de 2002D-NL in de humax gedownload.. zonder eerst de originele erin te zetten.. en wonder boven wonder alles ging goed.. en werkt prima.. ik heb de Fun5in1 van SATKOOS gebruikt en hierin stond dat de ZEE-TV ook werkte op de Hotbird maar bij mij deed hij het niet.. maar de rest van de kanalen deden het prima.. Aan de snelheid van schakelen merk ik geen verbetering maar ook zeker geen verslechtering.. zelfs de Premiere kanalen werkten ook met Dolby Digital.. denk ik.. dus allen zeer bedankt voor jullie support..

 

Groet,

 

The Don.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...