Gast Geplaatst: 4 maart 2002 Geplaatst: 4 maart 2002 Little problem... Heb in Humbox de naam Formule 1 staan;Duw de zenderlijst in Humax 5400,staat dezelfde naam ook nog in menu.Maar heb ik de zender 1x gebruikt, staat er PREMIERE in.... Doe ik iets verkeert of vergeet ik iets in Humbox? Of moet er iets in de Humax worden verandert? gr HF
Gast Geplaatst: 4 maart 2002 Geplaatst: 4 maart 2002 onder welke zender staat premiere/formule 1? welke file gebruik je voor humbox? en heb je zelf die nieuwe naam toegevoegd in Humbox?
Gast Geplaatst: 4 maart 2002 Geplaatst: 4 maart 2002 @euramobil Ik gebruik Astra-settings van Pet123, heb zelf geen naam toegevoegd. Wat bedoel je met zender?
Gast Geplaatst: 4 maart 2002 Geplaatst: 4 maart 2002 je bedoelt waarschijnlijk provider naam: Premiere daarna komt er in zenders oa: -f1 super, f1 multisignal, enz... Kga eerst zelf ne keer downloaden van Pet, om zeker te zijn
Gast Geplaatst: 4 maart 2002 Geplaatst: 4 maart 2002 Probeer het maar eens:De eerste die je noemt,f1-super,die bedoel ik. Hoor(zie) morgen wel jou bevindingen... Suc6 hf
Aanbevolen berichten