Gast Geplaatst: 14 april 2005 Geplaatst: 14 april 2005 Voor MSN 7.0 heb je van die leuke emoticons en winks. Dit zijn allemaal .MCO files Ik heb een zip gedownload waarin al die bestanden zaten. Tevens zat er in de zip file het bestand mcoinstall.exe. Je moet dan een .MCO file kiezen en dan "openen met" doen Dit heb ik al ontelbaren keren geporbeerd, maar steeds gaat ie het .MCO bestand openen met Acdsee. heb ook al Extra - Mapopties - Bestandstypen gedaan en daar aangegeven dat ik hem wil openen met mcoinstall.exe maar die lukt niet. Bij de vorige instalatie van de pc heeft ie het perfect gedaan Nu dus niet meer Het enige verschil dat ik voorheen de Pro versie van Windows XP gebruik en nu de Home Edition Wie helpt mij uit de brand
Crest Geplaatst: 14 april 2005 Geplaatst: 14 april 2005 Citaat: Voor MSN 7.0 heb je van die leuke emoticons en winks. Dit zijn allemaal .MCO files Ik heb een zip gedownload waarin al die bestanden zaten. Tevens zat er in de zip file het bestand mcoinstall.exe. Je moet dan een .MCO file kiezen en dan "openen met" doen Dit heb ik al ontelbaren keren geporbeerd, maar steeds gaat ie het .MCO bestand openen met Acdsee. heb ook al Extra - Mapopties - Bestandstypen gedaan en daar aangegeven dat ik hem wil openen met mcoinstall.exe maar die lukt niet. Bij de vorige instalatie van de pc heeft ie het perfect gedaan Nu dus niet meer Het enige verschil dat ik voorheen de Pro versie van Windows XP gebruik en nu de Home Edition Wie helpt mij uit de brand Voor de mensen met problemen met 'mswinsck.ocx' volgt de uitleg : Download dit bestand van :http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mswinsck En zet dan het mswinsck.ocx in de windows\system map! Hierna zal alles gewoon werken (technische info : mswinsck.ocx is een Visual Basic uitbreiding voor toegang tot Winsock!)
Gast Geplaatst: 14 april 2005 Geplaatst: 14 april 2005 Fijn dat je probeert te helpen Maar dit is niet het probleem dat ik heb Ik heb problemen om het bestand te registreren Ik krijg geen fout melding oid
Crest Geplaatst: 14 april 2005 Geplaatst: 14 april 2005 Bij "openen met" moet je bladeren naar het betreffende installatieprogramma en aanvinken dat dit soort bestanden met dat programma moeten worden geopend.
Gast Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 Crest heel fijn voor het proberen te helpen Maar dat lukt ook niet
snappie Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 Ik heb dit probleem ook gehad ,hij wil de mco files met kladblok openen.Ik heb alles toen verwijderd en opnieuw begonnen. Nu werkt het perfect. ____________________-- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
Gast Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 Hoe bedoel je opnieuw begonnen Alles opnieuw geinstalleerd incl. windows XP
snappie Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 misschien heb je hier wat aan. http://www.sat4all.com/ubbthreads/showflat.php/Cat/0/Number/857170/an/0/page/0#857170 Ik heb hem ook ,en het werkt perfect ______________________-- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen