Vl29 Geplaatst: 14 april 2005 Delen Geplaatst: 14 april 2005 Ben op zoek naar een leuke nieuwe digitale videocamera,wat voor een raden jullie me aan..het gaat om de alledaagse dingen vast te leggen ..en evt te bewerken op de pc... wil wel een beetje kwaliteit Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TangoBravo Geplaatst: 18 april 2005 Delen Geplaatst: 18 april 2005 Gewoon kijken welke een jaar of anderhalf geleden het best uit de test kwam (staat wel in diverse videotijdschriften) en dan op internet zoeken wat voor ervaringen daar mee zijn (via Google), en dan kiezen wat jou het meest aanspreekt, over het algemeen zijn die voor redelijke prijzen te koop. Ik ben zelf zo aan een Panasonic NV-GS10EG gekomen, was op dat moment net een leuke aanbieding. Bevalt mij goed, maar ik ben ook maar een amateurgebruiker... T B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen