Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze komen ook via SBS6 binnen hoor.

Ik heb eens gelezen dat ze op SBS6 vaker binnenkwamen dan op de andere zenders en sindsdien zet ik mijn Nexwave, die ik heel weinig gebruikt maar waar wel een C+ kaartje in zit, het begin van iedere maand een nacht op SBS6 en ik heb de volgende morgen steeds een update gehad.

Of op SBS6 vaker een update uitgezonden wordt als op de andere kanalen kan ik niet meten, maar werken doet het wel.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Ik krijg de updates altijd binnen via RTL-4.

(vorige zondag update gekregen, staat nu op 30/06/2005)

Ik heb een Humax 5400 met originele Seca 2 kaart in een Aston 1.04 module.

Ik denk dat het niet veel uitmaakt, als hij maar op een nederlandse zender van Canal Digitaal staat.. (Geen MTV of Nickelodeon, want die komen niet binnen via een eigen Canal Digitaal transponder, denk ik).

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

Hallo,

Wat het opwaarderen van de C+ smartcard betreft: het maakt geen zier uit welke zender je gebruikt, enkele jaren terug heb ik een experiment gedaan en kwam tot de ontdekking dat eender welke gecodeerde N-L zender, zelfs gecodeerde Radio zenders, om de 15 a 20 minuten dag in dag uit het up-date signaal doorstuurde.

Wel opletten, niet alle N-L zenders vertoeven op dezelfde transponder, hetgeen inhoudt dat de signaal kwaliteit van Ned 1 2 3, aanmerkelijk minder is dan van Rtl 4 & 5, vandaar dat sommige mensen soms een sneller update resultaat hebben met Rtl.4.

gamgra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen