Pionewbie Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 Sinds een paar dagen moet ik mij om de paar minuten opnieuw inloggen bij sat4all. Het is alleen bij sat4all, alle andere sites en forum's geven geen problemen Ik werk met: Windows ME (geen opmerkingen daarover aub) met IE6 en alles is up to date Zonealarm Pro Norton AV 2004 een aangepaste hostfile om ongewenste reclame te blokkeren Wat heb ik al gedaan: Sat4all cookie mbv de link op het board verwijderd Cache, geschiedenis, cookies etc met cccleaner en handmatig geleegd / verwijderd Gescand op virussen met Norton en Micro Trend AV online Adaware en Spybot gedraaid Het probleem blijft echter en is erg irritant. Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen
Pionewbie Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Geplaatst: 15 april 2005 Dank je wel voor die link. Ik kom nooit op offtopic (staat niet bij favoriete forums) en had het daarom niet gezien. Het probleem zit dus bij Sat4all. Nou dan maar wachten tot het opgelost is.
Ome Merde Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 is bekend en wordt aan gewerkt. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten