Boelo Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 Ik heb een oslink te leen van een collega,maar die doet het niet. Nu hebben ze behoorlijk zitten te bakken in de aansluitingen. Ik krijg geen contact met de Philips. 3 van de 4 aansluitingen kan ik achterhalen,maar de soldering die bij het zwarte stekkertje zit,weet ik niet. Is dat een loze soldering of massa? ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 Citaat: 3 van de 4 aansluitingen kan ik achterhalen,maar de soldering die bij het zwarte stekkertje zit,weet ik niet. Is dat een loze soldering of massa? Het zwarte stekkertje aan de onderzijde van de print plaatsen en aan de componentzijde solderen, de twee buitenste aansluitingen worden niet gebruikt. Zie bijlage Suc6 Grts, euromuis
Boelo Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Geplaatst: 16 april 2005 Dank je voor het snelle reageren. We prikken hem er aan. Als ik het goed begrijp , word hij geprogd door middel van 3 contacten. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 door middel van vier contacten op de print zitten zes gaten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen