Ga naar inhoud


Raar fenomeen, verdwijnen zenders!!!


Bambike

Aanbevolen berichten

Als ik de Humax 5400 laat zoeken op hotbird naar zenders die op een transponder zitten die door D+ in gebruik is (o.a. 11.862H) dan verdwijnt het hele D+pakket.

Het MTV-pakketje op den Astra verdwijnt ook regelmatig uit de zenderlijst als ik de humax laat zoeken op een bepaalde frequentie. Deze zenders verdwijnen ook als de zenderlijst naar de PC geupload word.

Enkel bij de originele soft "HIC10110" worden geen zenders uit de lijst gewist. Heb ondertussen andere versies van soft getest die op basis van de "HIC10110" en "HIC10306" allen met hetzelfde probleem.

Heb altijd eerst de originele soft en pas daarna de patch geladen en dit voor de verschillende versies van de "HIC10110" en de "HIC10306" maar niets blijkt te helpen.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben

Groeten

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik herken dit wel (het is wel lang geleden) van een kennis. We hadden toen 2 HUMAXen via een kabeltje verboden en zo de werkende software naar de overleden doos ge-upload. En ik weet niet beter dat het betreffende doosje nog steeds goed draait.

 

Zit 'm dus zeker in de software als je het mij vraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze namiddag de HIC10500-00 eens getest en ook met deze soft verdwijnen die zenders uit de lijst.

Is er echt niemand die daar last van heeft???

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al eerder aan bod geweest dat de MTV's af en toe spontaan verdwijnen. Wat nieuw is, is dat je goed hebt gedocumenteerd wanneer dat gebeurt, en met welke zenders dat kan gebeuren. Mijn dank, mijn huisgenoten hadden mij al beschuldigd van het deleten van MTV.

 

Verder blijft het voor mij een mysterie hoe en waarom dit gebeurt. Dus daarin kan ik je niet helpen.

 

Een ander kwaaltje waar ik last van heb is dat de humax af en toe een andere satellietnaam bij een transponder of kanaal verzint. Is heel lastig weg te krijgen.

 

Ook de zenderlijst kent wat kuren. Als je bepaalde zenders naar voren toe kopieert, wil er ook wel eens een verkeerde satellietnaam tevoorschijnkomen. Is niet te corrigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...