Werkpaard Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 Hallo. Ik ben een autoradio aan het inbouwen maar ik haal ( altijd ) twee dingen door elkaar. Welke was ook alweer de schakelspanning en welke de continue spanning ( voor het geheugen ). Ik dacht zelf ACC = Accu voor de schakel spanning en B / U = backup spanning voor de continue spanning Grazen is mijn lust en mijn leven
Kilometervreter Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 Normaal betekent ACC de accecoire-stand ofwel alle componenten die spanning krijgen na het kwartslag draaien van de sleutel. (geschakeld dus) Deze draad is vaak geel. Continuespanning is meestal rood. Ik hoop dat je hier iets mee kunt. B/U zegt me niets. Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
kerstmann henk Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 zie ook eens - //www.12vhifi.nl/isoconnectors.html - Geen tijd ???? Eh, een dag heeft toch 24 uur en dan heb je ook de nacht nog.
Cees-Jan Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Let op dat er bij sommige merken autos een draad in de stekker zit die aangesloten is op het computer systeem van de auto, dit geeft vreemde storingen aan je auto !! (doorknippen dus en afisoleren)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen