Ga naar inhoud


HUMIE 5400 + Franse C- en K*OSK


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Bij het bekijken van Franse betaalzenders is er een mogelijkheid om originele versie te bekijken of franse versie van de film. De humie 5400 laat de teletekst (ondertiteling) NIET werken.

 

Is dit geweten of is er een fix voor ?

 

(dit probleem heb ik NIET gezien op de Humie 5600 met s*ca module en ook niet op een X-sat310)

 

Alle hulp en tips zijn welkom !!!

 

Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites


</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door pinhead:

<strong>Hallo iedereen,

 

Bij het bekijken van Franse betaalzenders is er een mogelijkheid om originele versie te bekijken of franse versie van de film. De humie 5400 laat de teletekst (ondertiteling) NIET werken.

 

Is dit geweten of is er een fix voor ?

 

(dit probleem heb ik NIET gezien op de Humie 5600 met s*ca module en ook niet op een X-sat310)

 

Alle hulp en tips zijn welkom !!!

 

Pinneke</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Je denkt toch niet dat je ineens een nederlandse ondertiteling krijgt!?

 

Je krijgt af en toe een franse vertaling als er in de film iets is geschreven in een andere taal.

Dit komt zelden voor maar het werkt wel.

 

Gewoon je engelse luistervaardigheid oefenen dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertiteling met 5400 op de K** kanalen is niet mogelijk omdat de 5400 het teletext protocol niet ondersteunt van de franse zenders.

En het is ook ondertiteling in het frans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie opmerkingen,

 

@jochie : ik bedoel natuurlijk Franse ondertiteling he! Zo slim ben ik dan ook wel om te weten dat Ki*sk geen Nederlandse ondertiteling gaat geven ! Zeker als je een beetje verder leest en ziet dat ik op de 5600 en X-sat310 hiervoor GEEN probleem zag !!!

 

De vraag die nu bij mij luidt is: waarom werkt teletekst NIET bij de Franse zenders en WEL bij bv: c- nl, hangt dit af van de firmware ?

 

En waarom werkt de ondertiteling (in het engels wel te verstaan) wel bij bv.: P*lco (met de ondertiteltoets)

 

Groetjes

 

Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...