Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 ik heb hier versie 2.0 en werkt goed daar lig het niet aan nu wil ik w29c020 lezen/schrijven maar willem eprommer doet het gewoon niet, een 27sf512 bijvoorbeeld daoet het wel netjes dus het ligt aan de benadering van de w29c020 ??? wie helpt ??
Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Hallo Jaco, Ik heb een 3.0 versie. Zal er eens even induiken,heb hier nog wel wat documentatie van de progger.Volgens mij moet de 29C toch gewoon gaan in de progger? Wat bedoel je met je vorige vraag, de erase van de 27sf512?, het jumpertje plaatsen?
Gast Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 versie 2.0 heeft geen sf erase jumper versie 3.0 wel. willem heeft dat verandert toen de oplosing zit in de diode naast het blok met 12 switches aan de linker en rechter kant. als ik weet hoe de banen aan de onderkan lopen daar weet ik hoe ik moet boren in mijn versie 2.0 om een sf erase te maken ik kan dus netjes een 27sf512 proggen maar niet wissen. dus mijn progger is goed. echter lees veel over dat er veel problemen zijn met w29c020 dat dat niet lukt bij mij ook niet. dus de vraag hier was. wie heeft ooit een w29c020 geproft met willem ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen