Ga naar inhoud


Hummie 5400 is weer GOED


Gast

Aanbevolen berichten

Het lag niet aan de voeding maar aan de setting,

dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt, maar ik ben er achter gekomen wat het was. Nu knippert het maar twee keer en springt die gewoon normaal aan. Ik heb de laaste setting gebruikt van pet123 ik moest me schotel besturing systeem wel weer op zijn plaats zetten maar dat was vrij makkelijk.

 

Nogmaals ik wil iedereen bedanken voor alle replies.

 

Groeten

Richie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Richie

 

Kun je wat meer specifieker zijn want ik heb het probleem ook en weet niet wat ik moet veranderen! Moet ik alle satellietposities settings weer opnieuw afstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door roxstar:

<strong>Richie

 

Kun je wat meer specifieker zijn want ik heb het probleem ook en weet niet wat ik moet veranderen! Moet ik alle satellietposities settings weer opnieuw afstellen?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik heb eerst de originele software terug gezet 10306 versie zonder loader, daarna de Patch 2002d

en als derde de pet123 setting maar omdat ik in zwolle zit en ik denk zelf pet123 in duitsland

woont kwam de settings van hem net niet overeen zo ik moest mij schotel automatiche (via de humax) bij elk transponder een stukje terug draaien naar het oosten tot dat ik beide balken weer op het scerm had. Het is ook wel logisch als iemand anders een setting in elkaar zet maar niet in Zwolle woont dan kan het nooit overeen komen met die van mij.

 

Groeten

Richie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...