Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Mede Satters, Zoals velen wil ik een canal+ kaart voor de nederlandse zenders zonder set-top-box pakket aanschaffen. Bij de eerste 2 dealers kreeg ik 79,- en 80,- te horen. Op het forum lees ik ook echter dat mensen 60,- hiervoor hebben betaald. Is dat echt waar, zit er zoveel verschil in? Durf het dan ook bijna niet te vragen.... Kan iemand PM sturen als zij een adres weten waar zij inderdaad maar 60,- rekenen voor een NL pakket..... (Mod: corrigeer me als dit niet mag!!!) Greetz, PCInfo
Satlux Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Ga naar kaartwissel.nl en bestel hem voor ???? even een irdetokaart nr lenen. Anders naar de vakhandel , is nog makkelijker. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Laagste wat ik vond was 69 euro (+5 euro verzendkosten). Stuur maar een PM als je 't adres wil. 60 euro nergens gezien, maar let wel op de verzendkosten (sommige webwinkels vragen 18 euro voor verzenden, ben je uiteindelijk duurder uit).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen