Murdock Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Is er iemand die een PDF of een link heeft waar wordt uitgelegd hoe Usals/Goto-X precies wordt aangestuurd? Dus met de commando's etc erbij? Heb wel wat gevonden over het standaard 1.2 protocol maar ben zeer geintresseerd in de techniek achter Usals/Goto-X Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Murdock Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Geplaatst: 18 april 2005 Ik bedoel de echte technische details, zoals adressering en berekeningen. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
swartbroek Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Citaat: Ik bedoel de echte technische details, zoals adressering en berekeningen. Je satontvanger berekend aan de hand van de positie waar je woont hoeveel graden de rotor moet draaien naar betrefende satelliet en stuurt de waarden in graden naar de rotor. Kijk anders hier eens. DB 7000 met Moteck SG 2100 / gregorian schotel 90 cm draaibaar.
Murdock Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Geplaatst: 19 april 2005 Dat snap ik, maar hoe werkt dat precies. Bij DiSEqC 1.2 wordt er een geheugenpositie opgeroepen, maar bij USALS zal dat een specifieke waarde zijn voor een specifieke positie. Ik ben wel benieuwd hoe die string eruit ziet.. Maar bedankt voor je link, want daar staat de informatie die ik zocht... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen