wellcity Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 ik probeer om op een server waar ik mijn website heb draaien het een en ander teveranderen maar ik kan geen verbiding maken met smartftp ik werkmet winxp home sp2 en zit achter een speedtotch 510 modem/router ik heb het ookal geprobeerd met de firewall uit maar ook dit heeft geen suc6 het probleem zit hem niet op de server want het is getest via een andere verbinding ook het wachtwoord en login naam zijn juist ??? ik weet nie
Tonskidutch Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 is microsoft eigen ISS op de xp geinstalleerd? sorry IIS moet het zijn. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
wellcity Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Geplaatst: 19 april 2005 ik weet niet wat je bedoeld ik heb ergens web ruimte gekocht...op een linuxserver
Gast Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Kan je niet connecten of kan je niet inloggen???
wellcity Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Geplaatst: 20 april 2005 alle 2 niet soms connect hij hem wel en gaat het fout bij het inoggen aar nu kan ik niet eens meer connecten ik rijg dan een time out van de server ?
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 probeer eens bij start ; run cmd (je krijgt een dosbox) ftp x.x.x.x (ipadres) user: spreekt voor zich passwd: spreekt voor zich zo kan je even droog testen of alles werkt
wellcity Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Geplaatst: 2 juli 2005 verbonden met xxxxx daarna verbinding verbroken door externe host. dit zijn de meldingen ? wie helpt me verder
wellcity Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Geplaatst: 2 juli 2005 nog even iets via een andere verbinding en pc lukt het wel ? Ik heb een speedtouch router/modem en werk met xp en sp2 mijn ftp programma is leechFTP
MagicOnline Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 Heb je het ook al geprobeerd met passive mode? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
wellcity Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Geplaatst: 2 juli 2005 Citaat: Heb je het ook al geprobeerd met passive mode? ? hoe doe ik dat ?
MagicOnline Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 In de meeste ftp programma's kun je dit aangeven. Passive mode wordt ook gebruikt door webbrowsers. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
the boss Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Probeer anders eens totalcommander,daar zit goede ftp ondersteuning in,ik gebruik die altijd om mijn webpage bij te werken. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
wellcity Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Geplaatst: 4 juli 2005 helaas werkt ook niet ook niet in de Passive mode ik denk echt dat windows of mijn router het blokkeerd ?
Tonskidutch Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 ga der maar vanuit dat windows zelf blockt.. sp2 dus> firewall exclusions ftp toevoegen.. en die IIS is op elke XP cd aanwezig als optioneel te installeren service. moet alleen als je op je pc een ftp server en homepage hebt draaien en regelmatig daarvoor de patches en updates ophalen bij microsoft cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen