Ga naar inhoud


software sturen lukt niet allemaal 1111


Gast

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om de soft te laden in de 1010.

In de display staat dan 1111 en bij satedit geeft hij wel weer no we send data. maar er gebeurt niets.

Wat gaat er fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satwork,

 

Ik heb die melding nooit gehad met een 1000 IR. Ik zou het niet weten, wat dat is.

Het enigste, wat je volgens mij nog kunt doen is om de firmware er opnieuw te proberen inzetten.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij 1000 is het zo dat als je de firmware er opnieuw wilt inzetten je als het software programma klaar staat om te verzenden je binnen een korte tijd de ontvanger af en aanzetten. Dan wordt de software er pas in gezet. Ik hoop dat je hier iets aan hebt want ik weet niet hoe dit bij een 1010 gaat. Maar ik denk dat dit hetzelfde is.

 

mvg

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Heb hetzelfde probleem gehad met mijn HSS800-CI en die is qua firmware praktisch hetzelfde als de 1010.

Probreem even volgende firmware ( opgestuurd gekregen van dhr. Schneider van Hyundai Duitsland ).

 

Suc6

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...