Ga naar inhoud

Raadsel rond dreambox 7000 - deel 2

Gast

Aanbevolen berichten

Gistern meldden wij dat er nieuwe Dreamboxen 7000-s met een productiedatum na stopzetting van de productie van deze ontvanger op de markt verschenen. Zo maar los en luchtig tussendoor dachten we. Maar inmiddels is dit bericht zo beetje heet hangijzer geworden.

Tijd voor ons om eens echt te gaan kijken naar deze “mysterieuze” Dreamboxen. Zouden de datums overplakt zijn? Gaat hem om een oude zending? al dat soort vragen werden er gesteld. Nu bewijst dit natuurlijk niets. Kunnen de foto’s hier gemanipuleerd zijn. Zouden mensen kunnen zeggen dat het om een oude zending gaat.

Ook zouden het natuurlijk lege dozen kunnen zijn….. nou nee dat kan ook weer niet want als deze stapel dozen het gewicht van de maker van dit artkel zou kunnen houden dan moeten ze toch echt vol zijn……

Iedereen mag en moet denken wat hij zelf wil. Dat zijn de rechten welke wij gelukkig als Nederlandse onderdanige hebben. Mijn ogen hebben het ook gezien. Of het een tijdelijke of definitieve terugkeer is van de DREAMBOX 7000-s zal de toekomst laten blijken. Persoonlijk zou ik zelf kiezen voor de DREAMBOX 7020-s maar dat is een persoonlijke keuze.

Overigens hoeveel er staan???? Heb ze niet geteld… wil ze ook niet tellen…zal ze ook niet gaan tellen. Maar meer dan 100 ??? Ja dat denk ik wel maar dat is dan weer een schatting.

©2005 $#@%!%#$#@#! WEBLOG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen