jwi Geplaatst: 20 april 2005 Geplaatst: 20 april 2005 Hallo, Heb er zelf niet al te veel verstand van, maar welke heeft de betere specs? de BenQ PB6110 of de Infocus X1 THX JWI
Bink Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Je kiest nu uit twee Beamers met DLP-techniek. In de goedkopere prijsklasse, waaronder deze vallen, is er veel kritiek op DLP. Het zou regenboog-effecten hebben (zoek dat maar even na op internet). Ik raad je persoonlijk deze beamers dus af. Koop onder de 1500 euro liever een mooie LCD-beamer. Een van de mooisten is momenteel de Epson TW 10-H. Voor 899 heb je dan een plaatje waar duurdere beamers niet aan kunnen tippen, kwa zwartlevel e.d. (de Epson moet je overigens alleen gebruiken op standje "Theater Black") Bink.
Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een BenQ 8250 (DLP) en ben er ZEER tevreden over en heb geen last van het regenboogeffect.
BOBBY Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 De infocus x1 is al een oud model. Momenteel is er de infocus x2 en de infocus x3 wordt in mei 2005 op de markt gebracht (eerst amerika denk ik). De infocus x3 heeft trouwens wel mooie specificatie`s. Bijv xvga. Bobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen