Ga naar inhoud

probleem downloads pagina

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij de downloadspagina heb ik het volgende probleem, kan de seca en irdetodownloads niet open krijgen de hardware lukt wel, nog iemand deze problemen ??<P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb aan deze kant het zelfde probleem kan ook alleen de hardware sectie downloaden.<BR>Seca en irdeto zijn ook aan deze kant niet te openen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja, maar dat komt nog wel t'is volgens mij nog niet klaar.<BR>Een ander probleem is: dat onder downloads met een schermresolutie van 800x600 niets te zien is. Ik bedoel dus de links naar seca -irdeto - hardware

Geplaatst:

de download sectie is inderdaad nog niet af.<BR>De beeldschermresulutieproblemen worden tegelijkertijd met de rest van de downloadsectie aangepast.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Ok dan wachten we wel nog even ,langs deze weg wil ik toch alle mensen bedanken die meewerken aan deze downloadpagina. Dank zij hun is deze pagina niet verdwenen. <P>Thanks,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoelang........<BR>goei werk heeft tijd nodig....<BR>heel goei werk heel veul tijd...<BR>maar alles kumt goed<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.