Gast Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 Bij de downloadspagina heb ik het volgende probleem, kan de seca en irdetodownloads niet open krijgen de hardware lukt wel, nog iemand deze problemen ??<P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 Ik heb aan deze kant het zelfde probleem kan ook alleen de hardware sectie downloaden.<BR>Seca en irdeto zijn ook aan deze kant niet te openen.<P>------------------<BR>
harry Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 ja, maar dat komt nog wel t'is volgens mij nog niet klaar.<BR>Een ander probleem is: dat onder downloads met een schermresolutie van 800x600 niets te zien is. Ik bedoel dus de links naar seca -irdeto - hardware
Gast Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 de download sectie is inderdaad nog niet af.<BR>De beeldschermresulutieproblemen worden tegelijkertijd met de rest van de downloadsectie aangepast.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 Ok dan wachten we wel nog even ,langs deze weg wil ik toch alle mensen bedanken die meewerken aan deze downloadpagina. Dank zij hun is deze pagina niet verdwenen. <P>Thanks,<BR>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 hoelang........<BR>goei werk heeft tijd nodig....<BR>heel goei werk heel veul tijd...<BR>maar alles kumt goed<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten