Ga naar inhoud


Problemen met activeren SECA 2


Vrijbuiter

Aanbevolen berichten

Ik ben overgestapt van een IRDETO1 abo naar SECA2.

Volgens de bijgevoegde brief van Canaal Digitaal moet de SECA kaart met de chip naar beneden in module worden gestopt. De IRDETO kaart werkte echter altijd met de chip naar boven.

Als ik de kaart met de chip naar boven in de module stop staat er een datum:00/00/90. Er volgt echter geen auto update.

Stop ik de kaart met de chip naar beneden in de module staat er niets.

Door Canaal Digitaal een nieuw signaal laten sturen de automatische update komt niet door.

Mijn ontvanger is een IDDigital20E met een Xtra module en Pentacrypt 5.

Wie heeft er nog een goede tip.

 

Groeten.

Jac

ID-Digital CI-20E en HUMAX CI-5100X SAB CI Explorer . Triax 60 cm vast, in de kampeerauto een Rondo 60 cm draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goedemorgen vrijbuiter,

 

Deze vraag hoort ,by the way, niet in deze topic thuis. Dit is geen humax.

Maar om op je vraag terug te komen: De chip van je seca 2 kaart moet naar boven in je xtra cam ( module ). Je software in je cam is ,denk ik, pentacrypt 1.05. Ik adviseer je om pentacrypt 1.20 er in te zetten. Dan krijg je de updates van je seca 2 kaart goed binnen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Paardengek,

 

Ik weet dat de IDDigital geen Humax is, maar ik beschouw hem maar als een klein broertje.

Ik heb Pentacrypt 1.20 ergens gevonden om te downloaden en in de module geladen en ik had inderdaad na een paar minuten beeld. Mijn dank is dus bijzonder groot voor je advies. De datum blijft echter wel op 00/00/90 staan, maar die zal wellicht binnen niet al te lange tijd veranderen.

Ik heb je nog een PM gestuurd, maar die mag je nu als niet verzonden beschouwen.

Topic mag dus dicht.

 

Groeten,

Jac

ID-Digital CI-20E en HUMAX CI-5100X SAB CI Explorer . Triax 60 cm vast, in de kampeerauto een Rondo 60 cm draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...