Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Met cammy superscan worden in Zutphen geen zenders gevonden. Ook al zou daar geen viaccess ontvangst meer mogelijk zijn, zenders zouden toch gewoon gevonden moeten worden? Doe ik iets fout? Cammy superscan zit in rudbox2/enigma image onder automatisch zenderzoeken.
elpelusa Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 je moet alle versterkers splitters weg halen rechtstreeks op de kabel die binnen komt mvg elpelusa
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Citaat: je moet alle versterkers splitters weg halen rechtstreeks op de kabel die binnen komt mvg elpelusa Ik begrijp dus dat viaccess in Zutphen nog gewoon werkt?
Gast Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 Waarom is het aan te raden om versterkers er tussenuit te halen ?
elpelusa Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 kan zijn dat je versterker niet zo fijn werkt als je denkt dat ie stoord !!!!
Dogbert Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 Volgens mij zijn er in Zutphen en omgeving nog geen digitale kanalen beschikbaar. Al eens een postcode check gedaan bij UPC? Voorlopig nog geen digitale TV in Gelderland-Oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen