Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 hallo, ik heb een Hi8 film via mijn philips digitale dvd brander / speler opgenomen ( DVD+R ) maar wanneer ik de dvd in de brander van mijn computer stop krijg ik hem niet geopend iemand hier een oplossing voor zodat ik de film kan bewerken
Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Heb hetzelfde probleem meegemaakt. Kennis komt met een DVD en vraagt of ie te bewerken is. Op alle branders hier ziet ie nix ;-(((( Conclusie ; de DVD is alleen compatible met de brander. Zelfs afspelen op een DVD speler ging niet, alleen met zijn brander was er beeld te toveren... Wellicht is dat bij jou ook het geval en is er niets aan te doen. Wil je persé de film bewerken dan zou je hem naar cd PC moeten capturen vanaf de camera en dan bewerken met bijvoorbeeld Pinnacle Studio en daarna kunnen branden incl. menu en chapters (wel zo gemakkelijk). Pinnacle kan zelf de scene overgangen herkennen en daar automagisch chapters van maken... good luck,
Rocketscientist Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Ik praat ook maar naar ik verstand heb, maar moet een dvd niet afgebrand worden voordat hij zichtbaar is op een andere DVD lezer? Misschien is dit wel het probleem? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Tja, dan zou dat op de recorder moeten gebeuren. In een DVD device op de PC is ie gewoon helemaal niet zichtbaar ;-( Geeft gewoon "geen medium" aan o.i.d.
rob kalshoven Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Hi, il heb een JVC recorder, wil je hierbij de DVD copatibel maken met nprmalr player's, dan moet je de DVD finaliseren (afsluiten, lead in en lead out schrijven) dan pas is de DVD leesbaar. Ik denk dat dit bij Philips ook het geval is. Gr DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
KeeS48 Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 En om op dit finaliseren nog even verder te gaan, zolang je dat nog niet hebt gedaan, schijn je nog meer op de dvd te kunnen schrijven tot dat ie vol is ? en dan finaliseren en kan op meerdere , zeker niet alle dvd spelers te zien zijn. Philips 6073_3a/euromuis_Fan /Monoblok
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 klopt, ikheb deze nog niet gefinaliseerd dit staat wel in het handboek wat ik net las dus dat ga ik nog even proberen mvg han
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen