Ga naar inhoud


CD verhoogt prijs van set top box pakket!


Gerdy

Aanbevolen berichten

Ik zou eigenlijk kleinere pakketten willen. Wat heeft Nickelodeon nou met Discovery te maken?

 

Een pakket met tekenfilmzenders, eentje met documentaires, eentje met films (of bepaalde types film) lijkt mij veel logischer.

 

Maar ja, dat zou zijn wat de consument wil, en dat maken we niet meer tegenwoordig. We maken waar we geld aan kunnen verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Ik zou eigenlijk kleinere pakketten willen. Wat heeft Nickelodeon nou met Discovery te maken?


Bij de kleinere pakketten in het buitenland is dat ook niet het geval.

Citaat:
Een pakket met tekenfilmzenders, eentje met documentaires, eentje met films (of bepaalde types film) lijkt mij veel logischer.


En wat krijg je dan? Een pakket met 3 zenders (documentaires) een pakket met 1,5 zender (kinderen) en pakket met 1,5 zender (films). Nee, daar is Nederland en dus Canal Digitaal véél te klein voor. Dan kun je beter complete pakketten aanbieden. Allemaal verschillende kleine pakketten zou dan sowieso relatief duurder worden, laat staan allerlei losse zenders. Dit brengt voor Canal Digitaal namelijk een hoop kosten met zich mee, vooral wat betreft administratie. Een vast bedrag daarvan zit in het basispakket, en dat gaat dan ook mee in kleine pakketten of losse zenders.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me zeer, maar ik vind het wel degelijk een grote verhoging...

Ik heb deze settopbox-kaart er al jaren (voor een extra ontvanger) bij, naast mijn basispakket (had het al die tijd ook via Irdeto 1 kunnen doen, maar vind dat een produkt gewoon netjes betaald dient te worden; neem het anders niet vind ik) en dan vind ik het toch alweer een behoorlijke totaalprijs worden, als ik het bijvoorbeeld vergelijk met DVB-T...

Het zou prettig zijn als CDS, voor abonnees van het basispakket, een 2e of 3e kaart van dit basispakket voor het bedrag van het settopbox-pakket ter beschikking zou stellen.

 

Maar ik weet, daar zou door "den nederlanders in het algemeen" hoogstwaarschijnlijk weer munt uit geslagen worden door er met enkele mensen samen aan mee te doen.

 

Likus

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen er maar van uit gaan dat in deze moderne tijd de administratie geheel is geautomatiseerd. Zo kon iedereen ook prettig de 'Tiendaagse' van CanalD in gaan. Dat was voor nop gelukkig. Er worden geen rekeningen gestuurd, dus de prijs voor je zenderkeuze kan automatisch worden afgewaardeerd.

Nee, doe mijn maar zo'n persoonlijk keuzemenu. Dat zou je dan voor de overzichtelijkheid per jaar of kwartaal moeten kunnen bijstellen. Om het kostenoverzicht een beetje helder te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We zullen er maar van uit gaan dat in deze moderne tijd de administratie geheel is geautomatiseerd.


Er blijven vaste kosten aan abonnementen verbonden, ik noem het administratiekosten (zoals bedrijven dat doen) maar in werkelijkheid is het natuurlijk van alles.

In ieder geval is het voor zowel de klant (hogere kosten voor minder) en het bedrijf geen voordeel, hoe leuk het op papier ook lijkt.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Het zou prettig zijn als CDS, voor abonnees van het basispakket, een 2e of 3e kaart van dit basispakket voor het bedrag van het settopbox-pakket ter beschikking zou stellen.


Ik denk dat dat nog wel komt, gezien de concurrentie van KPN moetn ze wel. Kan voor dezelfde prijs maar natuurlijk ook voor bijv. één euro per maand per kaartje.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de prijs is verhoogd omdat ze de voetbalrechten kwijt zijn.

Nu proberen ze het op een andere manier binnen te halen.

Ik heb verleden week een nieuwe Irdeto 2 kaart besteld maar van mij krijgen ze geen automatische bank machtiging, ze sturen maar elk jaar voor die prijs een acceptgiro.

 

Grts Dirk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voetbalrechten waren van Canal+ en de set top box is van Canal Digitaal en dit zijn verschillende bedrijven.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hele zooi is 1 pot nat.

Het zijn allemaal zakkenvullers, 50% verhoging en er nix voor terug doen is ronduit asociaal.

Mijn salaris gaat ook niet met 50% omhoog, zelfs niet als ik met een dringende argument bij mijn baas aankom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het contract wordt eenzijdig gewijzigd . . .

De prijs wordt eenzijdig gewijzigd . . .

Maar je hebt geen keus, het is een monopolist op satellietgebied.

 

Ik heb om beide niet gevraagd.

Als het gaat om inflatie . . . oké dan, maar niet zo'n verhoging.

 

Of

 

hebben we dan toch nog betaald voor die 10 dage "gratis" kijken?

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het contract wordt eenzijdig gewijzigd . . .
De prijs wordt eenzijdig gewijzigd . . .
Maar je hebt geen keus, het is een monopolist op satellietgebied.


Het mooie is nu juist dat men het eenzijdig kan wijzigen, wij hebben daar als consument vanzelfsprekend geen macht toe. Zij wel, want in het contract dat jij met ze hebt afgesproken staat dat dat mag.

Ook als je plaatselijke kabelboer of KPN/Digitenne zoiets doet zijn zij de monopolist.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er zo veel problemen mee hebt dan verbreek je je set-top-box contract toch gewoon en ga je terug naar het standaard (gratis) pakket. Die keuze krijg je bij de kabelboer of Digitenne niet.

 

Ik snap niet waarom iedereen zich altijd zo druk maakt... Het lijkt zo wel een spelletje te worden "Hoe kunnen we met z'n allen weer 'ns Canal Digitaal in de grond stampen".

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...