Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Hoe kan ik in een PDF met Adobe reader een link aanklikken ik heb de help al gebruikt maar ik zal er wel overheen hebben gekeken. In Word werkt het met Ctrl maar met reader werk dit niet. GR
mr ed Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 @ aart44 Vooralsnog weet ik niet anders dan dat alles wat je met een reader bekijkt alleen een read only functie heeft. Er zijn wel andere progjes waarmee je deze PDF files weer kunt bewerken, en dan waarschijnlijk ook de links kunt aanklikken, weet alleen niet hoe ze heten, maar aan alleen reader heb je in ieder geval niet genoeg. "Je begrijpt het pas als je het snapt, al zijn er ook mensen die dat ook niet begrijpen". Philips DSX 7072 Dreambox DM 500-S voor de caravan
Tonskidutch Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 hoi aart44, als je het hele adobe pakket hebt met acrobat distiller erin kun je ook editen in de pdf's dus dan ook links aanklikken.. zodra je pdf write / prints maakt worden de links "zeg maar plat" pure images dus zonder hyperlinks. pakketje adobe acrobat 7 tamelijk duur maar harstikke mooi. cheers Compulsion Röyksopp
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Ja ik vermoedde al zoiets ik heb gewoon de gratis Reader 6.0 en ben niet van plan voor dat ene PDF je een pakket aan te schaffen, de links kom ik op een andere manier wel uit maar er zitten een paar verborgen links in maar het is niet van levensbelang. GR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen