Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Hoi iedereen, Ik weet niet wat er is gebeurd, maar sinds gisteren heb ik op de taakbalk naast de klok super grote pictogrammen, en de taakbalk zelf ziet er ook veel groter uit...in het menu start bij alle programmas staan de groepen van de programmas ook vrij veel uitelkaar... Ik heb van alles geprobeerd, k heb de schermresolutie gewijzigd, zonder suc6. De schermresolutie staat op; 1024 bij 768 pixels en 32 kleuren. T is een 14,5 inch monitor. Van een notebook(Acer aspire 1671) kan iemand me helpen?? groetjes Francis
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Ga naar eigenschappen van de taakbalk dan naar Menu start. Daar staat kleine of grote pictogrammen weergeven. probeer dat eens
The Librarian Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Ik neem aan dat je deze optie bedoeld..
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Ja die bedoel ik, maar ik zie dat hij aangevinkt staat. Dus dat is het niet. ik help nog even verder denken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen