trucker530 Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Hallo Hier effe een vraagje van het platteland welke software moet ik op mijn matrix cam zetten om na de wissel van canal digitaal een dezer dagen met mijn orginele canal digitaal kaart en mijn matrix cam te kunnen kijken ik heb nu de mrv.222 erop staan. Alvast bedankt voor de reacties.
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Hoi, vermeld eerst es even welke originele kaart, als het een seca 2 kaart is of een irdeto 2 kaart. dacht dat mrev 2.22 de seca kaart wel goed ondersteund, echter de irdeto 2 kaart maar ten dele , bij mij deed die het in eerste instantie wel goed, na hem echter een weekje niet te hebben gebruikt heb ik weer een perfect zwart beeld. groetjes............
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Als je 100% zeker wil zijn met een seca kaart dan ucas 3.0 er op zetten aktiveren en updates gaat prima, maar dan ben je de rest van de kanalen kwijt. GR
trucker530 Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Geplaatst: 24 april 2005 het is een zwarte canaal digitaal kaart er staat verder niets op of het een irdeto of seca2 is het is een orginele kaart
trucker530 Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Geplaatst: 24 april 2005 Oke bedankt dus dan kan ik met mijn matrix cam knutselen en toch mijn orginele kaart erin.
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Citaat: Een zwarte is een seca kaart. Groen ook hoor.
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Citaat: Citaat: Een zwarte is een seca kaart. Groen ook hoor. Ja weet ik maar een rode is weer een Irdeto en hij heeft een zwarte dus een seca kaart. GR
DeBeek Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Voor zover ik weet werkt een orginele kaart niet meer in een Matrix rev. als je er mrv software opzet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen