CronoS Geplaatst: 25 april 2005 Geplaatst: 25 april 2005 Beste Mensen, Ik heb even een vraagje; ik ben bezig met het bouwen van een nieuwe woning, en ik ben nu aan het kijken hoe ik mijn satelliet het beste kan integreren in mijn nieuwe woning. Het komt er eigenlijk op neer dat ik 4 slaapkamers heb en een woonkamer. Deze ruimtes wil ik allen voorzien van een Satsignaal inclusief het zappen... Hoe hebben mede satters dit thuis opgelost? Ik heb nu op elke kamer een rechtstreekse CAI aansluiting en UTP aansluiting voorzien..... Op zich ben ik geen voorstander van draadloos (heb ik nu) en eerlijk gezegd vind ik het signaalkwaliteit dramatisch... Momenteel heb ik satellietkabels voorzien naar mijn woonkamer en als reserve naar de slaapkamer om later ooit nog een decoder op aan te sluiten... Dus eigenlijk zoek ik een bedrade oplossing.. Ik kan zelf eigenlijk maar 1 oplossing vinden: http://www.marmitek.com/nl/catalogu...php?product=270 i.c.m. het remote oogje, maar ook van dit apparaatje heb ik weinig gebruikers ervaring mee.... Heeft iemand toevallig nog andere ideetjes? Ik hoor het graag.. Gr. Robbin --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen