Gast Geplaatst: 25 april 2005 Geplaatst: 25 april 2005 Ik ben maar eens begonnen om aan diverse regionale omroepen de vraag te stellen hoe het zit met hun eventuele aanwezigheid op DVB-T/Digitenne/KPN-TV/Scarlet. Heb je ook informatie? Dan kan je die hier plaatsen!
Gast Geplaatst: 25 april 2005 Geplaatst: 25 april 2005 ----- Original Message ----- From: Bosklopper, Leonie Sent: Monday, April 25, 2005 1:33 PM Subject: RE: digitale ontvangst Hallo, momenteel zal dit nog niet gebeuren. Wij hopen binnen 6 tot 8 maanden hier meer duidelijkheid over te hebben. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij dit communiceren via onze site en zender. Met vriendelijke groet, Leonie Bosklopper Medewerker PR RTV Oost 074-2 456 466 -----Oorspronkelijk bericht----- Verzonden: maandag 25 april 2005 13:25 Aan: Info Onderwerp: digitale ontvangst Geachte heer/mevrouw, Ik zou graag weten wanneer TV Oost digitaal via de ether beschikbaar komt. Ik bedoel daarmee het Digitenne/KPN-TV pakket.
Gast Geplaatst: 25 april 2005 Geplaatst: 25 april 2005 ----- Original Message ----- From: Info Omroep Brabant Sent: Monday, April 25, 2005 1:45 PM Subject: RE: digitale ontvangst Beste Anzo, Navraag bij onze afdeling Audio/Video heeft het volgende opgeleverd: Omroep Brabant is in gesprek van de leverancier van digitale TV-pakketten. Dit gaat echter ook in samenspraak met 12 andere regionale publieke omroepen (zoals Omroep Gelderland, RTV Utrecht, etc.) en met overheidsinstellingen. Kwestie van geld, middelen en doelstellingen. Het kan dus helaas nog maanden/jaren duren. Op zijn vroegst 2006. Met vriendelijke groeten, Toni van Beurden Omroep Brabant/Marketing & PR www.omroepbrabant.nl -----Oorspronkelijk bericht----- Verzonden: maandag 25 april 2005 13:37 Aan: Info Omroep Brabant Onderwerp: digitale ontvangst Email verzonden vanaf Omroepbrabant.nl Naam: Anzo Woonplaats: Veenendaal Telefoon: geen E-mail: Onderwerp: digitale ontvangst Bericht: Ik zou graag willen weten wanneer uw zender digitaal beschikbaar komt. Ik doel hiermee op ontvangst via de ether Digitenne/KPN-TV.
Gast Geplaatst: 25 april 2005 Geplaatst: 25 april 2005 ----- Original Message ----- From: Arthur Sent: Monday, April 25, 2005 2:10 PM Subject: Re: Fw: Ontvangst televisie Beste Anzo, Al enige jaren zenden wij uit in het zgn digitale DVB-t formaat kanaal 33, wij hebben geen analoge zender tot onze beschikking. Indien U een Digitenne (of KPN) ontvanger heeft kan U deze, als het automatisch zoeken niet lukt, met de hand instellen op kanaal 33, waarbij aangemerkt dat de antenne richting Lopik gericht moet zijn, een (aparte) buitenantenne doet wonderen. Omroep Gelderland kan U inderdaad ontvangen met een gewone antenne, aangezien zij (nog) analoog uitzenden! Met vriendelijke groeten, Arthur Facilitair Manager RTV Utrecht. Sietske /rtvutrecht 25-04-2005 13:43 To Arthur cc Subject Fw: Ontvangst televisie ----- Forwarded by Sietske /rtvutrecht on 25-04-2005 13:42 ----- "" <> 25-04-2005 13:18 To vraag cc Subject Ontvangst televisie Geachte heer/mevrouw, Tot op heden is in het zuid-oostelijk deel van de provincie Utrecht de regionale televisiezender TV Utrecht niet te ontvangen. Sinds vorige jaar is in het overgrote gedeelte van de provincie DVB-T uitgerold door Digitenne/KPN-TV. U verplicht inwoners van het zuid-oostelijke deel een abonnement op de kabelleverancier te nemen (indien beschikbaar) voor ontvangst van uw zender, terwijl deze zender met belastinggeld gefinancierd wordt. Mijn vraag aan u is wanneer TV Utrecht via de ether voor Veenendaal en omgeving beschikbaar komt. Het meest vreemde is nog wel dat wij hier wel TV Gelderland kunnen ontvangen via kanaal 58 Arnhem. Ik hoor graag van u over eventuele afspraken met Digitenne/KPN-TV. Met vriendelijke groet,
Gast Geplaatst: 25 april 2005 Geplaatst: 25 april 2005 ----- Original Message ----- From: Gerard Sent: Monday, April 25, 2005 3:01 PM Subject: digitale ontvangst Geachte heer, Fijn dat u naar ons kijkt. TV Flevoland zal echter niet via Digitenne in Veenendaal te zien zijn. De exploitant heeft namelijk slechts de verplichting om 1 regionale omroep door te geven. Dat zal ongetwijfeld RTV Gelderland zijn. Met vriendelijke groet, Gerard, Omroep Flevoland ----- Original Message ----- From: To: Gerard Sent: Monday, April 25, 2005 3:09 PM Subject: Re: digitale ontvangst Beste Gerard, Dat zou dan net zo vreemd zijn als het ontvangen van TV Flevoland, want Veenendaal ligt in de provincie Utrecht! Bovendien ontvangen wij hier nu reeds met Digitenne de regionale omroepen TV Utrecht, TV Noord Holland en AT5. Met vriendelijke groet, ----- Original Message ----- From: Gerard Sent: Monday, April 25, 2005 3:26 PM Subject: Re: digitale ontvangst Oeps.Veenendaal ligt inderdaad in Utrecht. Foutje. Dus TV Utrecht moet verplicht doorgegeven worden. Het is aan Digitenne welke omroepen verder nog doorgegeven worden. Overigens is TV Flevoland niet eens in Flevoland te zien via Digitenne. Digitenne is alleen nog in Almere beschikbaar en Almere zit voor Digitenne in de zone Noord Holland. Almeerders kunnen dus wel naar RTV Noord Holland kijken maar niet naar TV Flevoland. Dat is vreemd. We verwachten dat Digitenne dit jaar nog naar het noorden uitgerold wordt. Met vriendelijke groet, Gerard
EL PIÑO Geplaatst: 25 april 2005 Geplaatst: 25 april 2005 Citaat: Ik ben maar eens begonnen om aan diverse regionale omroepen de vraag te stellen hoe het zit met hun eventuele aanwezigheid op DVB-T/Digitenne/KPN-TV/Scarlet. Waarom als ik vragen mag? Het is volgens mij redelijk bekend dat alle regionalen op zijn tijd wel via Digitenne c.s. beschikbaar worden, via de schotel is een ander verhaal bijvoorbeeld. De één zal dat wat vroeger en de ander wat later doen, zo heeft men in Zuid-Holland een tijd de kanalen van Noord-Holland gehad. Ik heb wel berichten opgevangen dat Omroep Brabant zich ook beraadt op uitzenden via de satelliet, maar dat waren geen officiële berichten van Omroep Brabant. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
EL PIÑO Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 Citaat: Als een onderwerp je niet interesseert, staat het je vrij om het topic over te slaan. Je bent natuurlijk nooit verplicht om overal op te reageren of je mening te geven. Wie zegt jou dat ik niet geïnteresseerd ben? Echter lijkt het mij vrij nutteloos om alle mails hier te gaan posten. Daarnaast post je gewoon mensen met naam en mailadres, lijkt me niet echt fijn voor ze, zeker niet omdat dat adres nu wel gevonden wordt door spambots. Citaat: Maar ik wil je best een antwoord geven op de vraag waarom. Dat alle regionale omroepen via DVB-T gaan uitzenden is niet helemaal zeker op dit moment, maar sommige dingen hebben tijd nodig. Wel is het (niet voor jou dus) interessant om te weten of er al afspraken of planningen zijn gemaakt tussen Digitenne en regionale omroepen. Ja, maar de meeste omroepen zullen je toch geen to-the-point antwoorden gaan geven. Zwijgplicht, etcetera. Verder dan 'we zijn in onderhandeling' of iets van gelijke strekking zal er niet komen. En daarnaast denk ik dat je er gewoon vanuit kan gaan dat alles vroeg of laat op Digitenne komt. Zoals je ziet bij Omroep Brabant, gaat het dus via de ROOS die alle omroepen overkoepelt. Maar dat negativisme vind ik jammer hoor Anzo. Ik ben gewoon geinteresseerd in waarom je al die omroepen mailt, en ik krijg gelijk een flame. Terwijl ik nergens zeg dat ik niet ben geïnteresseerd. Natuurlijk: Ik heb liever regionalen op de schotel. Maar dat gaat niet gebeuren. Wat is dan het volgende? DVB-T dus. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen