Gast Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 Hallo, Sinds enkele dagen loopt internet browser vast als mijn zoon op bepaalde sites komt (Habbohotel) daarvoor heeft het prima gedaan. Macromedia Flash player is nodig op deze site, maar dit zit erop, hiervoor geen problemen gehad. Telkens als ik Macromedia Flash player wil installeren op de Macromedia site loopt mijn internetbrowser ook op die site vast. Ook de standalone installer gedaan, maar na het intalleren blijf het vast lopen. Iemand een oplossing, bedankt, Windows XP Home SP 2 Internet Explorer en Maxthon
Ome Merde Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 virus/trojan/adware/spyware -vrij ? merDe deze ruimte is te huur
Poetsdoekje Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 Citaat: Telkens als ik Macromedia Flash player wil installeren op de Macromedia site loopt mijn internetbrowser Heb ik ook veel last van gehad, en @de Slimste heeft me daarbij geholpen, met SWFlash, ik zal het jou per PM sturen, want een z.g. CAB bestand kun je hiet op S4A niet als bijlage sturen. Hmmm, dat geprobeert maar lukt ook niet, stuur me maar even per PM je emailadres dan plak ik het wel aan een email groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 Citaat: virus/trojan/adware/spywar. Geen virus of spyware gevonden. Poetsdoekje je hebt PM.
Poetsdoekje Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 Citaat: Poetsdoekje je hebt PM. Ja dat klopt, maar je emailadres is niet goed, die je vermeld hebt in je PM mail me maar effe op grolsch11@hotmail.com poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 27 april 2005 Geplaatst: 27 april 2005 Poetsdoekje kun je mij het bestand nogmaals mailen. Er zat niets bij die ik kon installeren, enkel een dll en een kladblok bestand.
Poetsdoekje Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 pakketje is onderweg naar je toe groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 Helaas is het niet gelukt, sites lopen nog steeds vast. Iemand nog suggesties.
Gast Geplaatst: 14 mei 2005 Geplaatst: 14 mei 2005 Ik heb gemerkt dat sites soms wel open gaan en soms niet. Dit is wel als je de pc opnieuw heb opgestart. Misschien van belang dat het een laptop is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen