Ga naar inhoud

Space Shuttle Launch Live te zien

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de liefhebbers onder ons :

Op NSS803 op 21,5 West is op 11590 met een sr van 20145 vertikal de live launch te zien van de shuttle..Duurt nu nog ongeveer 9 minuten till launch.

Vraag niet naar de fec, die weet ik niet (bepaalt de topfield zelf)

Grz

Geplaatst:

@ Mike V,

Bedankt dat is pas interressant. Groeten Ido.

Hoge bommen zijn lange planken!!!

Geplaatst:

@MikeV

Bedankt voor de tip

Als er nog meer liefhebbers zijn

Countdown staat stil op 9 minuten

dus er kan nog gekeken worden.

Suomynona

Geplaatst:

Fec 3/4 channel 3 nog steeds 9.00

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Launch zal omstreeks 23:25 a 23:35 zijn.

Grz

Geplaatst:

countdown loopt

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Thanx voor deze freq!!!

Is dit een standaard-freq wanneer er een launch is of worden andere launches ook ergers anders uitgezonden... Graag freqs.. Ik vind dit soort uitzendingen prachtig!!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

@murdock

Deze freq wordt nu regelmatig gebruikt door NASA tv, maar deze wil nogal eens veranderen.

Gewoon het board goed volgen blijven en vaak kijken in de feeds sectie !

Mooi lauch was het weer !

grz

Geplaatst:

Tja, heb jammer genoeg niets gehoord op 143,620MHz. Dit is de frequentie van ISS.

Deze is redelijkerwijs met een portable ontvanger te horen wanneer de sat. passeert.. In FM uiteraard.

PS De symbolrate was 20148, fec 3/4, pcrpid 1360, videopid 1360 en audiopid 1320

Ik had de eerder vermelde symbolrate van 20150 gebruikt maar dit gaf echt problemen met mijn receiver.. De 20148 staat ook vermeld in de Hopper...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.