Ga naar inhoud


patch ook cr**toworks?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of de patch (uiteraard die van PH) ook cr**toworks aankan. Zonee welke patch dan. Ik zou graag digiturk op eutelsat willen ontvangen. Ik heb gehoord dat dat in elk geval met de fun5in1 niet werkt. Dus daar moet ik ook nog achteraan. (Leuke hobby, ik zit meer achter de sat-sites dan achter mijn tv) maar eerst moet ik dus weten of mijn hummy (zonder deuken trouwens, ik was nl. niet thuis met het paasweekeinde) CW aankan. En ja, het liefst zonder een module...

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Humax kan met de patch van af 3.2 ook de cryptoworks het werk zo.

 

je hebt een blocker nodig die kost zo wat nog geen 100 gulden nog minder mischien.

 

je hebt een blocker kant en klaar voor cryptoworks op humax en je kan ook zelf maken dan moet je een tekening en layout hebben die heb ik wel voor je ik heb ook de adres waar je kant en klaar blocker kan bestellen.

 

Als je die hebt kan je zonder cam module naar digiturk kijken met een orgineel kaart die nog wel werk.

Maar alleen naar de standaard pakket + ligtv.

 

en je kaart blijf werken omdat je een blocker hebt . Koop je later een cryptoworks cam dan kan je die blocker als nog gebruiken maar dan moet je de pic file veranderen. Dan kanje naar full pakket kijken met een blocker en een cryptoworks module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...