Gast Geplaatst: 27 april 2005 Geplaatst: 27 april 2005 Ik heb een tijdje de smartcard van cdigitaal niet gebruikt. Nu heb ik al 4x gebeld maar er komt geen signaal. Mijn Common interface is geinstaleerd met tetrascrypt 1.00 Alles aan de schotel is goed. Heb zenders ingevoegd opnieuw(dat hadden ze gezegd) Alle free to air zenders zijn geod te ontvangen. Heb de schotel zelfs iets gedraaid en had nog 3 procent erbij. Wat kan ik nu nog doen om signaal te krijgen. JMD
Gast Geplaatst: 27 april 2005 Geplaatst: 27 april 2005 kun je dat zelf doen ik heb er niet zo ervaring mee JMD
Gast Geplaatst: 27 april 2005 Geplaatst: 27 april 2005 Ja dat kan je zelf je moet wel als hardware een magic module progger en een RS 232 kabel hebben en hoe staat hier in de database. http://www.sat4all.com/ubbthreads/faq/index.php?ToDo=view&questId=188&catId=13 GR
Gast Geplaatst: 27 april 2005 Geplaatst: 27 april 2005 nou dat heb ik niet in huis ik zal morgen naar de dealer gaan en vragen of ze het er voor me inzetten. Dank voor jullie hulp JMD
Gast Geplaatst: 27 april 2005 Geplaatst: 27 april 2005 Ja kun je gelijk de kaart meenemen de dealer kan een nummer bellen en om een pulsje vragen, en als er dan penta 1.20 op staat moet hij het blijven doen. GR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen