Ga naar inhoud


Problemen met settingslijst


Gast

Aanbevolen berichten

Satters!

 

Ik krijg een E-id error op het moment dat ik met Humbox 4.1 mijn humax 5400 wil voorzien van nieuwe settings. Het uitlezen van mijn zenderlijst geeft echter geen problemen.

 

Vervolgens heb ik de doos 3x in de rondte zitten patchen. Eerst org. firmware er weer op, vervolgens +CAM2002e er achter aan. Heeft uiteindelijk allemaal niets geholpen. Uitlezen wil wel, inlezen blijft de E-id error geven. (ook op het moment dat de org firmware +loader er opnieuw in was gezet)

 

Iemand een idee????

Link naar reactie
Delen op andere sites


E-ID geeft aan dat je een oftware probeerd de upen met een verkeerde loader versie.

 

Zorg dus dat je eerst de originele software met de juiste loader er weer in krijgt en dan eventueel de 2002E van PH die geen loader heeft en geschikt moet zijn voor alle versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is erg vreemd. Ik heb deze loader er al tijden in zitten en tot op heden nooit problemen gehad. Verder heb ik alleen de software maar gepatcht na die tijd. Ik heb dus eerst de volgende software+loader geladen

 

System ID : 0016.0200 OAK-II, MK2 tuner : Loader L2.08 + Application

 

Dit hielp dus niks. Is het verstandig om Loader 2.08 er een keer los in te zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit probleem zelf ook al eens ondervonden en dit is de oplossing!!!

In de instellingen van HUMBOX 4.1 staat dat de ontvanger die je gebruikt een HUMAX 5400Z is.

Nu de loader h 2.08 erin zit moet je deze instelling veranderen in HUMAX 5400 zonder Z.

 

succes

 

po wong

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PO

 

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik liet me even misleiden door dat verhaal over de firmware en dacht dat die er niet goed in kwam ipv alleen de settingslijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het uploaden van settingslijst ff checkboxje van allcam versie uit vinken.

Dan kun je gewoon je settings erop zetten.

Had het zelfde probleempje.

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...