Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag

Wie kan mij helpen met het instellen van deze scanner.Ik kom niet verder als tussen twee freq te scannen bv tussen 145.000 en 146.000.dat lukt me nog wel,de moeilijkheid zit in het opslaan van verschillende freq en dat dan laten scannen.en bestaat er ook een nederlandse handleiding?

Geplaatst:
Citaat:
Dag
Wie kan mij helpen met het instellen van deze scanner.Ik kom niet verder als tussen twee freq te scannen bv tussen 145.000 en 146.000.dat lukt me nog wel,de moeilijkheid zit in het opslaan van verschillende freq en dat dan laten scannen.en bestaat er ook een nederlandse handleiding?
Ik vraag nogmaals de aandacht,ik heb zelf al heel wat geprobeerd maar volgens mij bestaat er geen nederlandse handleiding.als iemand er wel een heeft graag een reactie.
Geplaatst:

Bedoel je misschien de DJ-X10?

Link

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

met de f toets aan de zijkant daarna de mw toets zo kan je de freq die onder de a staat in de memorybank plaatsen

kies welke bank zijn er 30 van 40 a 0tot9 b 0tot9 c 0tot9

naarna naam intypen

Geplaatst:

voor de naam in te typen moet je de keuse zetten van 0 tot 40

bv 86.435 op a1 en dan naar beneden daar staat 00 die elke keer op een ander getal zetten ik hoop dat je het zo een beetje snapt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen