Ga naar inhoud


PCM-Edit?????


FredjeV

Aanbevolen berichten

Ik ben het allemaal een beetje kwijt, ik draai nog onder de 2002d patch probleemloos?!!! (waarschijnlijk door de loader 1.37). Ik wil nu ook overstappen naar de 2002e maar lees overal dat er eerst met PCM-Edit de nodige wijzigingen in de cam software moet maken omdat anders C16/9 niet werkt?

 

Wie kan even wat meer vertellen hoe het nu zit anders doe ik de 2002e er nog maar even niet in!

 

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Fred,

 

ik heb hetzelfde idee om die 2002e te laden.

 

Maar ook ik zie misschien door de bomen het bos niet meer.

 

Wat is de achtergrond voor dit PCM gedoe eigenlijk?

 

Ik vind het vreemd dat hier op jouw vraag nog niemand geantwoord heeft.

 

Wie het weet mag het zeggen....

 

Alvast thx

 

Jonas

 

<small>[ 05-04-2002, 18:53: Bericht gewijzigd door: jonas ]</small>

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongen het is niet zo meilijk want ik heb ook de e.versie erin en met pcm de zenders toegevoegd , als jullie goed lezen en even alles opschrijft dan is het zo gepiept het word op dit board perfekt uitgelegd.volg precies wat er staat dan geieten jullie binnen 5 minuten van c+16.9en de c.. groeten van sinto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets is moeilijk als je weet hoe het zit, wat ik me dus afvroeg was: Wat doe je? en niet Hoe moet ik het doen!

Is het zo vreemd dat ik niet doorheb wat er met PCM-Edit gebeurt? Dan ben ik waarschijnlijk niet zo slim of ik kan niet lezen.

 

Ik heb het uitgevoerd en het werkt perfect, maar wat ik nun heb gedaan???

 

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het kort proberen uit te leggen,wat gebeurt is dat je humax weeer naar de goeie ecm pid gaat kijken.sommige providers sturen fake ecm pids,bijv.op de taq kanalen,5 in 1 blijft bijv op plaats èèn kijken naar de ecm pid,alleen daar staat de fake met een verkeerd id,de echte is nu naar plaats twee verschoven,nu met pcm edit,geef je dus eigenlijk aan waar je humax op het kanaal naar moet kijken,via de ecm pid,gebeurt de communicatie naar de kaart toe,daar wordt bijv naar de provider gevraagd en naar de key als het ware,simpel uitgelegd.Nu speelt er ook nog iets anders en dat is dat de spanjaarden met seca 2 aan de slag gaan en op sommige kanalen wordt dus nu ook een ecm pid verstuurd voor seca 2 met provider id 00 64,waardoor er dus nu ook voor die kanalen een verschuiving in de lijst plaatsvindt.Alcams hebben daar dus hinder van,orginele cams minder,die kijken meestal wel gelijk naar de goede ecm pid.En voor 16/9(ned) is er het irdeto signaal bijgekomen dus ook een verschuiving van de lijst.

Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt.

 

Groetjes Tweety

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...