Ga naar inhoud


Applaus voor PH & Crazy Ivan


Gast

Aanbevolen berichten

Wie lokt er nu iedere keer ruzie uit? Blijf bij jullie eigen clubje en laat sat4all toch eens met rust. Satfun en satnerds admins/mods en aanhangers zijn hier NIET WELKOM!

Er is in het verleden te veel gebeurt en we hebben als sat4all te veel slechte ervaringen met jullie. Respecteer onze wensen want wij respecteren jullie wensen ook!

 

Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik snap niet waarom mensen hier niet welkom zijn. Een goede discussie moet toch kunnen en als die onder eigen naam gevoerd kan worden is dat toch het beste. Ik zie hier, naar mijn bescheiden mening, teveel dat er op een gegeven punt pas op de plaats wordt gemaakt bij sommige topics. Zolang het bij woorden blijven die ABN zijn moet je toch best wel ver kunnen debateren over onderwerpen. Is de zuiverste vorm van democratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satcobra

 

Hier heerst geen democratie in die zin dat dit ONS board is. dat wil zeggen dat hier 8 mensen in overleg de regels bepalen. Een hele duidelijke beslissing uit een nog niet zo ver verleden is geweest dat mensen die direct betrokken zijn bij satellite-fun en/of bij de satnerds, op sat4all niet welkom zijn. de reden daarvoor is de vele ruzies en ellende die er over en weer in het verleden is geweest omdat het een relatief klein en select groepje mensen het nodig vind met van zaken te beschuldigen die niet kloppen. Zo ben ik niet teebee, ook geen toxbee en heet ik ook niet Michel. Ik ben die beschuldigingen meer dan zat. Voornamelijk omdat de beschuldigingen absoluut niet juist zijn en omdat men (datzelfde clubje) zich aangesloten heeft bij een soort verband dat zichzelf united dutch satellite boards noemt en mij daar tracht voor gek te zetten middels een stom spelletje. Men zet zichzelf juist voor lul omdat niemand met enig (boeren)verstand die site serieus meer neemt na het zien van de inhoud.

Ik sluit hierbij tevens de discussie omdat ik aan het verleden geen woorden meer vuil wil maken.

Ik hoop alleen dat dit goepje mensen onze beslissing accepteerd en respecteerd en sat4all en daarmee de bezoekers met rust laat. Ze waren al eerder na overtreden van onze regels buiten gewerkt, maar blijven kinderachtig genoeg onder anderen namen steeds weer opduiken. Iedereen die hier herrie trapt wordt zonder pardon buiten gegooid want andere bezoekers hebben er alleen maar hinder van.

 

Groetuh,

 

Toxic[Q]

 

<small>[ 04-04-2002, 21:49: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...