Gast Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 dag beste humaxvrienden, Ik ben een liefhebber van Italiaans voetbal .Op tv 8 komt er ieder wekend een voetbalmatch .Nu is het al enkele weken dat als er een wedstrijd is, niks meer te zien is, nochtans is TV 8 een vrij kanaal.Kan me iemand verder helpen om dit probleem op te lossen. Met dank Caft
pet123 Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 TV8 maakt bij voetbal gebruik van Biss encryptie. Met de Dreambox kan er via een emulator worden gekeken. Er is ook module software voor de X-cam die Biss encryptie van TV8 kan decoderen.
Gast Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 Pet, kan je daar ook NBA Tv mee kijken met die Dream biss emu ? => denk dat ik het antwoord zelf al heb gevonden. de beam op die satelliet staat naar het oosten en niet naar het westen, dus hier niet te ontvangen. jammer
Restful Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 Citaat: Pet, kan je daar ook NBA Tv mee kijken met die Dream biss emu ? => denk dat ik het antwoord zelf al heb gevonden. de beam op die satelliet staat naar het oosten en niet naar het westen, dus hier niet te ontvangen. jammer Het zit ook in west beam hier:http://www.lyngsat.com/turk42.html Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen