Timm1983 Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 Hallo allemaal, Ik wil even vragen of het mogelijk is om met mijn Laptop Dell Latitude CPx een TV kaart te gebruiken. Gaat dit ook via usb? Wat heb ik hiervoor zoal nodig, en wat raden jullie mij aan, ik werk met Windows XP. Alvast bedankt Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 Volgens mij gaat dat niet via usb, het is meestal een interne kaart of voor notebooks een PCMCIA kaart.
MagicOnline Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 Je hebt voor usb wel tv kaarten Pinnacle Studio PCTV-USB Hauppauge WinTV-USB Suc6 CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Timm1983 Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Geplaatst: 3 mei 2005 OK bedankt MagicOnline, ik zal het eens proberen. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 dat wist ik niet sorry hiervoor. Maar toch weer wat geleerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen