Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allen

Ik zoek me een rotje naar een scart-switch die 3 ingangen heeft, en 2 UITGANGEN...

Die dingen zijn nergens te krijgen...

Ja, ze zijn er wel, maar dan is het niet volledig RGB.

Ik wil er een die 3x RGB (scart) ingang heeft, en 2x RGB (scart) uitstuurt. Hoeft niet tegelijk te zijn die uitgang, maar mag schakelbaar.

Ik wil mijn DVD, mijn Satelliet en Gamecube op een switch zetten, en dan ook kunnen kiezen waar het signaal naartoe gaat: ofwel mijn TV ofwel mijn Beamer...

Wie-o-wie kent een merk/type dat dit kan?

Bink

Geplaatst:

Zie PM ( mag geen winkels noemen )

Is het niet helemaal maar komt een ardig eind ?

AmigoB

Geplaatst:

Dank jullie wel allebei!

Vooral de "Home EntertainmentControl" bij dat grote postorderbedrijf lijkt me een optie. Hij heeft officieel maar 1 Scart-uitgang, maar toch zou het kunnen werken.

Omdat op scart-ingang 4 ook een uitgang zit nameljk: de kopieer-uitgang.

Nu nog even navragen of die scart 4 ook volledig RGB uitgeeft, en dan ben ik geholpen!!

Dank dank dank!

Bink

Geplaatst:

Laat je het nog even weten? Ik heb ook te weinig scart ingangen. En zit ook aan een projector te denken.

Heb ook al veel zitten te zoeken maar kan eigeljks niets vinden.

Als hij RGB ondersteund en de beeldkwaliteit ook niet te veel aantast zou ik graag het merk en type willen weten.

bij voorbaat dank.

Geplaatst:
Citaat:
Er bestaan ook Scart routers. Ik heb één met een hele rits in- en uitgangen, ook met RGB.

Zie ook deze link op dit board, en deze link naar een beschrijving van het apparaat.

Klopt, maar slechts 1 x rgb uit... de andere uitgang is alleen composiet (ideaal voor bv draadloze 2.4Ghz a/v zender)

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Geplaatst:

daar vergis je jezelf 1x rgb naar tv 1x rgb naar video 1x composiet.

groeten,

ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen