telemanneke Geplaatst: 30 april 2005 Geplaatst: 30 april 2005 Opeens, en zonder iets aan de computer te wijzigen, heb ik problemen met mijn cd/dvd roms. Windows herkent ze zonder probleem, maar geeft als foutmelding in de device manager dat de stuurprogrammas niet geladen worden in het geheugen (code 39). Zij blijven staan met een uitroepteken op een gele cirkel. Heeft iemand dit al voorgehad ? Is er een simpele oplossing ? Windows XP prof sp2, een cd writer en een dvd writer op 1 kanaal, een dvd rom op het andere kanaal ----------------------------------------------- Echostar 5000, Topfield 5000 PVR 160Gb , 2x Triax 88, 3x Golden Interstar quad, 3x Spaun 4x1
Gast Geplaatst: 30 april 2005 Geplaatst: 30 april 2005 Ga naar-->Start -->Uitvoeren--> vervolgens typ je :'regedit' -->druk op 'OK'. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} en selecteer 'm. In het rechter venster verwijdert u de waarden Upperfilters en de Lowerfilters. Sluit de registereditor en herstart uw computer.
telemanneke Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Geplaatst: 30 april 2005 Bedankt, CD roms zijn weer terug. Ondertussen ook gezien waarom, ik had vorige week wat software van mijn computer getrapt (ondertussen geen dvd of cdrom gebruikt) en na wat opzoekingen waren een paar van de vermelde filters van deze software. ----------------------------------------------- Echostar 5000, Topfield 5000 PVR 160Gb , 2x Triax 88, 3x Golden Interstar quad, 3x Spaun 4x1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen