Gast Geplaatst: 30 april 2005 Geplaatst: 30 april 2005 ik heb een pc opnieuw geinstallerd met win 98 se maar geen geluid en de kleuren zijn maar 2 of 16 er zit een moederbord in van ecs elitegroup type K7som+(5.2c) en kan nergens drivers vinden is het nu voldoende om alle gegevens juist in te vullen in de bios of moet er toch iets geinstalleerd worden er is wel geen cdrom aanwezig
wammeswaggel Geplaatst: 30 april 2005 Geplaatst: 30 april 2005 Dat type moederbord ken ik niet, maar probeer eens te googlen met: ecs elite . Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Als je wel op internet kunt dowload dan het proggama aida32 hiermee kun je precies zien wat er aan harware in je computer zit en je kunt dan ook gelijk op het in blauw geschreven klikken waarna je automatisch word doorgelinkt naar de fabrikant van het moederbord in dit geval. Hoe werkt Aida32 heel simpel! 1. Start Aida32 door op het ikoontje op het bureaublad te klikken 2. Als het programma is opgestart ga dan naar raport boven in de balk en klik hier 1 keer op 3. Er word een venster geopend klik hier op Rapport Assistend Pro/Lite er word wederom een venster geopend. 4. Klik onderin dit venster op OK Aida gaat nu je computer analyseren wacht tot dit gereed is. 5. Nu scrol je naar beneden tot je bij MOEDERBORD komd hier kun je nu zien wat voor type moederbord je hebt dit is BLAUW geschreven. 6. Door hier op dubbel te klikken gaat je computer automatisch op internet naar de desbetreffende fabrikant van jou moederbord. Ik ken trouwens het type moederbord dat je aangeeft niet en ik heb ook het gevoel dat dit niet klopt. Het programma is freeware en hier te Downloaden http://www.freedownloads.nl/aida32.htm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen