Ga naar inhoud


Probleem met Hummy


Gast

Aanbevolen berichten

Vanaf vanmorgen heb ik probleem met Hummy.

Was bezig met andere ontvanger en schakelde hummy uit.Toen ik hem weer aan wou zetten (met netspanningsschakelaar)start hij op met loadernr, daarna 3 streepjes en toen kort in display Ra.

en daarna schakelde hij uit (geen display meer)

Na een poosje gewacht te hebben heb ik opnieuw opgestart en de situatie herhaalde zich met dit verschil dat na de Ra melding er 3 streepjes in beeld bleven . Door op standy te drukken starte hij opnieuw op , nu echter met beeld.

Wie kan mij vertellen wat hiervan de rede/oorzaak is ?

 

Bedankt,Thanks Merci

 

Videotot.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu moet ik zeggen dat ik het zelfde probleem heb.

Na veel gezeur met mijn Hummie, die niet zo lekker meer liep sinds de pasen. Heb ik nieuwe originele firmware geladen (Loader 1.37 system id 16.0000) en daarna weer een nieuwe patch geladen (2002_2d2 (originele ph).

Het laden/proggen ging goed, in ieder geval niet anders dan anders.

Aldus ik nu het zelfde probleem heb als videotot, datmijn hummie niet reageerd op de standby knop. Maar als ik hem met de knop op de achterknat aanzet zie ik eerst L1.37, dan drie puntjes(...), dan geeft hij kort rA aan en vervolgens gaat hij weer helemaal uit.(Alsof hij met de hoofdschakelaar uit is gezet.

Als ik hem dan direct weer reset gebeurt er niets, maar als ik even wacht weer hetzelfde verhaal.

Het opnieuw laden van firmware lukt weer wel(weer even wachten alles aansluiten op de PC en klaarzetten, resetten dan lukt het laden weer wel.

Daarna niet anders dan bovenstaand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...