dannyboy Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 Hallo, Sta op t punt om mn laptop werkgeheugen uit te breiden. Heb er nu in zitten 256Mb SDRAM (pc133) ,dat is 2 x 128Mb. De ene 128Mb is onboard en moet ik dus die andere verwijderen en 1 van 256Mb in doen,want 384 is max. Het zou dus een 256Mb pc133 SO-DIMM 144-pin geheugenmodule moeten zijn. Heb ik gevonden van Kingston o.a. maar er zijn er 2: 1 is gewoon 256MB PC133 SODIMM CL3 en de andere is 256MB PC133 SODIMM CL3 Low Profile. Ze kosten beide evenveel. Wat is nou die Low Profile??? Wat houdt dat in en welke moet ik hebben. Mijn laptop is een Packard Bell 256Mb, AMD Athlon 1400+. Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
dannyboy Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Geplaatst: 4 mei 2005 (Nog) Niemand enig idee? Jammer. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 Heeft wellicht te maken met de hoogte van de SoDIMM. Lowe profile zou je dan letterlijk uit kunnen leggen/vertalen. SOmmige laptops hebben niet veel ruimte en gebruiken dan kleinere (qua afmeting) dingen dan anderen. Ook kom je het tegen met desktop kassies : half-height kaarten in de PCI/AGP slots. Zie ze maar te vinden ;-) Wordt dus meestal zelf maken (zagen).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen